Rezerwacja salki

Firmowy adres do doręczeń – dlaczego warto mieć go u nas?

Planujesz w najbliższym czasie otworzenie własnej firmy? Pewnie wiesz, że łączy się to z rejestracją w CEIDG, a tam jedną z koniecznych informacji jest podanie adresu do doręczeń. Jaki adres podać? Czy warto posiadać firmowy adres do doręczeń w dobrym miejscu? I czy warto skorzystać z usług Wirtualnego Biura? O tym w poniższym artykule.

Do czego jest potrzebny adres do doręczeń?

Jak już pewnie wiesz, aby założyć firmę, musisz zarejestrować ją w CEIDG, czyli Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Aby tego dokonać, konieczne jest podanie kluczowych informacji o nowo powstającej firmie, w tym adresu do doręczeń. Czym jest firmowy adres do doręczeń? To miejsce, do którego napływać będzie korespondencja dotycząca firmy. Dlatego tak ważne jest, aby w odpowiedni sposób wybrać takie miejsce. Przekonaj się, jak mieć adres do doręczeń w dobrym miejscu dzięki działalności Wirtualnego Biura.

Na czym polega usługa firmowego adresu do doręczeń w Wirtualnym Biurze?

Jeśli podczas rejestracji swojej działalności gospodarczej do CEIDG nie chcesz podawać swojego adresu zamieszkania, możesz skorzystać z naszej oferty, w której otrzymujesz firmowy adres do doręczeń w świetnej lokalizacji, w samym centrum Warszawy. To główna usługa oferowana przez Wirtualne Biuro, dlatego możesz mieć pewność, że masz do czynienia z profesjonalistami. Twój adres do doręczeń będzie znajdował się na pograniczu dzielnic Śródmieście oraz Ochota w Warszawie, co jest świetną lokalizacją, a dodatkowo usługa ta nie narazi Twojego portfela na zbyt duży uszczerbek.

Dlaczego warto mieć adres do doręczeń?

Jak zostało już wspomniane, dzięki firmowemu adresowi do doręczeń zyskujesz prestiżową lokalizację swojej nowej firmy. To jednak niejedyne plusy takiego rozwiązania. Nie musisz także martwić się o napływającą korespondencję, gdyż zajmują się tym wykwalifikowani pracownicy sekretariatu. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz już samodzielnie organizować całej obsługi biura – zajmie się tym za Ciebie nasza firma. Co jeszcze należy wiedzieć o usłudze, jaką jest firmowy adres do doręczeń? Dzięki zarejestrowaniu firmy w strefie, w której znajduje się także mnóstwo innych działalności gospodarczych (a taka sytuacja ma miejsce w lokalizacji, w jakiej znajduje się nasze biuro), istnieje mniejsze ryzyko kontroli Urzędu Skarbowego. To znakomite rozwiązanie, gdyż kontrole te odbywają się w sposób wyrywkowy i nigdy nie wiadomo kiedy można się ich spodziewać.

Ponadto możesz skorzystać z rozszerzonego pakietu „Prestiż”, dzięki któremu zyskujesz dostęp do świetnie wyposażonej salki (w ksero, drukarkę, skaner czy tablicę), w której możesz przeprowadzić szkolenie lub zorganizować biznesowe spotkanie. Jeśli współpracujesz z TWB, masz również możliwość zasięgnięcia porad z zakresu księgowości oraz prawa, dzięki czemu Twój biznes będzie mógł rozwijać się szybko i sprawnie bez większych zmartwień.