Rezerwacja salki

Firmowy adres do doręczeń – dlaczego warto mieć go u nas?

Planujesz w najbliższym czasie otworzenie własnej firmy? Pewnie wiesz, że łączy się to z rejestracją w CEIDG, a tam jedną z koniecznych informacji jest podanie adresu do doręczeń. Jaki adres podać? Czy warto posiadać firmowy adres do doręczeń w dobrym miejscu? I czy warto skorzystać z usług Wirtualnego Biura? O tym w poniższym artykule.

Do czego jest potrzebny adres do doręczeń?

Jak już pewnie wiesz, aby założyć firmę, musisz zarejestrować ją w CEIDG, czyli Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Aby tego dokonać, konieczne jest podanie kluczowych informacji o nowo powstającej firmie, w tym adresu do doręczeń. Czym jest firmowy adres do doręczeń? To miejsce, do którego napływać będzie korespondencja dotycząca firmy. Dlatego tak ważne jest, aby w odpowiedni sposób wybrać takie miejsce. Przekonaj się, jak mieć adres do doręczeń w dobrym miejscu dzięki działalności Wirtualnego Biura.

Na czym polega usługa firmowego adresu do doręczeń w Wirtualnym Biurze?

Jeśli podczas rejestracji swojej działalności gospodarczej do CEIDG nie chcesz podawać swojego adresu zamieszkania, możesz skorzystać z naszej oferty, w której otrzymujesz firmowy adres do doręczeń w świetnej lokalizacji, w samym centrum Warszawy. To główna usługa oferowana przez Wirtualne Biuro, dlatego możesz mieć pewność, że masz do czynienia z profesjonalistami. Twój adres do doręczeń będzie znajdował się na pograniczu dzielnic Śródmieście oraz Ochota w Warszawie, co jest świetną lokalizacją, a dodatkowo usługa ta nie narazi Twojego portfela na zbyt duży uszczerbek.

Dlaczego warto mieć adres do doręczeń w Wirtualnym Biurze?

Jak zostało już wspomniane, dzięki firmowemu adresowi do doręczeń w Wirtualnym Biurze zyskujesz prestiżową lokalizację swojej nowej firmy. To jednak niejedyne plusy takiego rozwiązania. Nie musisz także martwić się o napływającą korespondencję, gdyż zajmują się tym wykwalifikowani pracownicy sekretariatu. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz już samodzielnie organizować całej obsługi biura – zajmie się tym za Ciebie nasza firma. Co jeszcze należy wiedzieć o usłudze, jaką jest firmowy adres do doręczeń w Wirtualnym Biurze? Dzięki zarejestrowaniu firmy w strefie, w której znajduje się także mnóstwo innych działalności gospodarczych (a taka sytuacja ma miejsce w lokalizacji, w jakiej znajduje się nasze biuro), istnieje mniejsze ryzyko kontroli Urzędu Skarbowego. To znakomite rozwiązanie, gdyż kontrole te odbywają się w sposób wyrywkowy i nigdy nie wiadomo kiedy można się ich spodziewać.

Ponadto możesz skorzystać z rozszerzonego pakietu „Prestiż”, dzięki któremu zyskujesz dostęp do świetnie wyposażonej salki (w ksero, drukarkę, skaner czy tablicę), w której możesz przeprowadzić szkolenie lub zorganizować biznesowe spotkanie. Jeśli współpracujesz z Wirtualnym Biurem, masz również możliwość zasięgnięcia porad z zakresu księgowości oraz prawa, dzięki czemu Twój biznes będzie mógł rozwijać się szybko i sprawnie bez większych zmartwień.