Rezerwacja salki

Urzędy

Podpisując umowę z naszym wirtualnym biurem  – zyskujesz adres spółki, która będzie podlegać pod Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa – Śródmieście.

Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście

ul. Lindleya 14
02-013 Warszawa
tel. 22 584 51 00 centrala
tel. 22 58 45 306 sekretariat

ZUS I Oddział w Warszawie

ul. Senatorska 6/8
00-917 Warszawa
tel. 22 560 16 00

Urząd Dzielnicy Ochota

ul. Grójecka 17a
02-023 Warszawa
tel. 22 578 35 00

Krajowy Rejestr Sądowy - XII Wydział KRS

ul. Czerniakowska 100
00-454 Warszawa
tel. 22 440 06 91
tel. 22 440 06 92

Urząd Statystyczny w Warszawie

ul. 1 Sierpnia 21
02-134 Warszawa
tel. 22 464 20 00
fax 22 846 78 31

Urząd Pocztowy nr 79

ul. Białobrzeska 22
02-363 Warszawa
tel. 22 822 11 07
tel. 22 823 27 33
pn-pt 8:00 – 20:00 sob.: 8:00 – 14:00

Odbiór awizowanych listów pod adresem:
ul. Towarowa 5
pn-pt: 8:00 – 20:00

Urzędy blisko Twojego Wirtualnego Biura

Wirtualne biuro to jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają wszechstronny rozwój firmy. Jest to usługa, która pozwala na optymalizację kosztów i oszczędność czasu. Nie musisz się zajmować prowadzeniem biura ani czuwać nad jego prawidłowym funkcjonowaniem. Bardzo ważnym aspektem jest także adres. Nasze wirtualne biuro mieści się w prestiżowej dzielnicy – w samym centrum Warszawy (a konkretnie: na pograniczu dzielnic Śródmieście i Ochota). Jako przedsiębiorca będziesz więc podlegać pod Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa – Śródmieście.

Wirtualne biuro w centrum Warszawy – skorzystasz z bliskości urzędów oraz instytucji

Dużą zaletą posiadania adresu firmy w centrum Warszawy jest bliskość urzędów oraz instytucji. W pobliżu biura znajdują się takie urzędy, jak:
  • Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście
  • ZUS I Oddział w Warszawie (ZUS Senatorska Warszawa)
  • Urząd Dzielnicy Ochota
  • Krajowy Rejestr Sądowy - XII Wydział KRS
  • Urząd Statystyczny w Warszawie
  • Urząd Pocztowy nr 79
Jak zatem widać – w zasięgu ręki masz najważniejsze urzędy, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie twojej firmy. Takie położenie wirtualnego biura pomaga w szybkim załatwianiu formalności i spraw administracyjnych. Jeśli zdecydujesz się odwiedzić biuro lub zorganizować spotkanie biznesowe w salce konferencyjnej – przy okazji możesz załatwić urzędowe formalności. To duża oszczędność czasu, a zaplanowanie wizyt w pobliskich urzędach nie wymaga zaawansowanej logistyki. Warto także nadmienić, że pogranicze dzielnic Śródmieście i Ochota to biznesowe centrum Stolicy. Jest tu zarejestrowanych mnóstwo firm, a udostępniany przez nas adres jest niezwykle prestiżowy. Co istotne – takie położenie pozwala zminimalizować ryzyko wyrywkowej kontroli podmiotów, jaką przeprowadzają przede wszystkim ZUS Senatorska Warszawa czy Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście.

Zarejestruj firmę w centrum Warszawy i zyskaj szybki dostęp do usług administracyjnych

Fizyczna obecność w biurze nie jest konieczna, aby prowadzić firmę pod adresem wirtualnego biura. W zakres usług wchodzą bowiem: obsługa sekretarska firmy, odbieranie telefonów i zarządzanie pocztą przychodzącą. Niemniej zdarza się, że trzeba dopełnić formalności w urzędach. Dogodna lokalizacja biura pozwala na sprawne zaplanowanie wizyt. Mieszcząca się w pobliżu urzędów siedziba firmy pozwala również nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z organami administracji publicznej. Urząd Dzielnicy Ochota, ale także inne instytucje (ZUS, US, KRS) chętnie udzielają informacji i wyjaśniają wątpliwości, a zatem bez problemu możesz się udać na osobistą konsultację.